





Het alarm wordt voor de koffer gedeactiveerd


Ook eens in zo'n situatie de voorklep geopend. Erg leuk midden in de nacht en goede controle of je alarm goed werkt


Jean schreefColonDe voorklep heb ik ook eens gehad. Ik had van te voren iets voorin gelegd. Daarna een stukje gereden (2 Km max) stap ik uit en zie dat de klep niet helemaal dicht is. (vast in de eerste vergrendeling) Dus ik maak de voorklep open en het alarm begint. Ik had het alarm alweer geactiveerd.![]()
Dit was ook rond 21:00/22:00 volgens mij.
Ik ben het eigenlijk nog eens vergeten te checken. Ik heb toen ook niet op een licht signaal gelet. Als ik de klep dicht doe moet hij dan ook weer een signaal geven?

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.