door Sander » zo mei 02, 2004 8:15 pm
Ben naar Full-Speed geweest. Was erg tof aleen was de infrastuctuur bij het Autotron en daar omheen dusdanig dat ik 1,5 uur op het terrein rond heb gereden en daarna nog een half uur om op de snelweg een paar km verder op te komen

Ben er 3 uur binnen geweest en heb totaal 5 uur "gereden"
Foto's volgen

Building >200BHP K-series