Persoonlijk vind ik dat ze beter onder een donkere F staan, of onder een (meer scherpe) TF. Maar geef gerust je mening.
Wat de Toyos betreft: inrijden is absoluut noodzakelijk en blijkbaar moet de uitlijning nog eens gebeuren want de binnenkant gaat sneller afslijten (binnenkant was na een rit warmer dan de rest van het loopvlak). Ook niet echt bevordelijk voor een goede beoordeling van een band. -- to be continued --
De vraag: "Welke ziet er het beste uit ?"
de vorige 15" VVC (zie verder)
de huidige 16" TF160 (zie eerder)
PS.: vandaag ook zonder splitter en belchelijk standaard klakkebuisjes







