BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1
Stuur staat scheef, kan ik deze zo "even" eraf hal
  • wlevels
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 161
    GeregistreerdCOLON do nov 03, 2005 1:20 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen (NL)
    CONTACTCOLON

    Stuur staat scheef, kan ik deze zo "even" eraf hal

    door wlevels » za maart 25, 2006 11:26 am

    Zoals de vraag hierboven al zegt:

    Mijn stuurwiel staat scheef als ik rechtdoor rijdt. Ik voelde dat aan de achterkant van het stuur 2 schroeven zaten.

    Kun je dit stuurwiel zomaar even loskoppelen??omdat er een airbag inzit namelijk, ik wil niet dalijk een airbag in me snuit hebben. Als er nog iets van speciale handelingen moeten gebeuren voordat je het stuurwiel kunt verwijderen zou ik het fijn vinden als iemand mij dat kan vertellen.
  • Avatar gebruiker
    Thomas
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 639
    GeregistreerdCOLON zo maart 28, 2004 12:35 pm
    WoonplaatsCOLON Maassluis Nederland

    door Thomas » za maart 25, 2006 12:04 pm

    De auto laten uitlijnen is de oplossing om uw stuur
    weer recht te krijgen.

    Thomas
    Snel....Sneller.....Snelst
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » za maart 25, 2006 5:07 pm

    Uit een ander topic maar knippen:

    Bij Kwikfit is het uitlijnen dacht ik 32,50, een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld bij het bandencentrum waar het in de €50,- zit.
    Lotus Elise S2 111s
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Striker » za maart 25, 2006 5:18 pm

    Dan ook maar even uit een ander topic knippen :lol: :

    Alleen is de kans groot dat na het uitlijnen bij Kwikfit je stuur scheef staat of dat de voorbumper onder je auto vandaan wordt gereden :evil: (beide gevallen helaas uit eigen ervaring, mij zie je dan ook echt niet meer bij de Kwikfit).
    Afbeelding
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Striker » za maart 25, 2006 5:20 pm

    En dan heb ik nog niet eens die slimme medewerker van de Kwikfit genoemd die tijdens het monteren van een band op mijn velg met z'n duim tussen band en velg kwam te zitten (tijdens het opblazen van de band) :lol:.

    Ik weet niet wat meer herrie gaf: de klap van de band of de kreet van die gast :twisted:.
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za maart 25, 2006 5:33 pm

    Striker schreefColonEn dan heb ik nog niet eens die slimme medewerker van de Kwikfit genoemd die tijdens het monteren van een band op mijn velg met z'n duim tussen band en velg kwam te zitten (tijdens het opblazen van de band) :lol:.

    Ik weet niet wat meer herrie gaf: de klap van de band of de kreet van die gast :twisted:.


    Zie dan je lach maar eens in te houden :lol:
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » za maart 25, 2006 6:12 pm

    Gewoon uitlachen, prutsers ;)
    Lotus Elise S2 111s
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » za maart 25, 2006 9:04 pm

    Coen schreefColonGewoon uitlachen, prutsers ;)


    De medewerker of de klant :lol: :lol: :lol:
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » zo maart 26, 2006 12:01 pm

    Ivan (Vanio) schreefColon
    Coen schreefColonGewoon uitlachen, prutsers ;)


    De medewerker of de klant :lol: :lol: :lol:


    Doe de medeweker dan toch maar ;)
    Lotus Elise S2 111s
BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten