


the_merlin schreefColonheb hier ne foto proberen te posten maar weet ni of het gelukt is

Ivan (Vanio) schreefColonIk kan zelf ook niks posten in de gallery?

Bart-Jan schreefColonMaar ik zie ook mensen die in een topic een foto inladen; hoe moet dat dan? Lukt mij ook niet...

Brooklands schreefColonBart-Jan schreefColonMaar ik zie ook mensen die in een topic een foto inladen; hoe moet dat dan? Lukt mij ook niet...
Ik plaats altijd de foto op m'n eigen webruimte en via de "Img" komt de foto in beeld. Nadeel is wel dat een foto kan verdwijnen op het forum als deze t.z.t. van de eigen webruimte wordt verwijderd.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.