hey gasten
  • Avatar gebruiker
    the_merlin
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 4
    GeregistreerdCOLON ma feb 20, 2006 10:45 pm
    WoonplaatsCOLON Heist op den berg

    hey gasten

    door the_merlin » vr maart 24, 2006 11:02 pm

    heb hier ne foto proberen te posten maar weet ni of het gelukt is
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » vr maart 24, 2006 11:04 pm

    blijkbaar niet, maar als het niet om een link ging naar een andere URL, zal het nooit lukken.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: hey gasten

    door Brooklands » za maart 25, 2006 12:04 am

    the_merlin schreefColonheb hier ne foto proberen te posten maar weet ni of het gelukt is


    Soms lukt er helemaal niets. Geen foto of bijvoorbeeld de avator. :wink:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za maart 25, 2006 2:29 am

    Maak via de MGF Gallery een map aan van je MG en link die door. Hebben de meeste volgens mij zo gedaan.

    Succes
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » za maart 25, 2006 8:56 am

    Ik kan zelf ook niks posten in de gallery?
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za maart 25, 2006 12:20 pm

    Ivan (Vanio) schreefColonIk kan zelf ook niks posten in de gallery?


    Ik ook niet meer :cry: Wel eens aangemeld en gepost, maar ging toen iets mis. Username is onbekend geworden. Kan mezelf natuurlijk nogmaals aanmelden, maar dan kan ik waarschijnlijk niet posten in mijn reeds bestaande mapje :cry:

    Val tegenwoordig Bruno lastig met het plaatsen van foto's in mijn Gallery.
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » za maart 25, 2006 5:01 pm

    Zelf heb ik er ook last van, mijn mapje is in beheer van Bruno ;)

    Kan ik de rechten krijgen?
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za maart 25, 2006 5:34 pm

    Nog eens aangemeld op de Gallery, maar kan dus inderdaad mijn eigen mapje niet aanpassen :(
  • Bart-Jan
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 63
    GeregistreerdCOLON zo aug 14, 2005 12:14 pm
    WoonplaatsCOLON Hoogezand

    door Bart-Jan » zo maart 26, 2006 12:01 am

    Ik wilde mij ook aanmelden voor de gallery, maar dat ging ook mis; ik wilde foto's van mijn zelfbouw luchtfilter plaatsen.

    Maar ik zie ook mensen die in een topic een foto inladen; hoe moet dat dan? Lukt mij ook niet... Ik ben dan ook geen wizzkid, dus zo gek is dat misschien wel niet...
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo maart 26, 2006 12:46 am

    Bart-Jan schreefColonMaar ik zie ook mensen die in een topic een foto inladen; hoe moet dat dan? Lukt mij ook niet...


    Ik plaats altijd de foto op m'n eigen webruimte en via de "Img" komt de foto in beeld. Nadeel is wel dat een foto kan verdwijnen op het forum als deze t.z.t. van de eigen webruimte wordt verwijderd.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo maart 26, 2006 1:59 am

    Brooklands schreefColon
    Bart-Jan schreefColonMaar ik zie ook mensen die in een topic een foto inladen; hoe moet dat dan? Lukt mij ook niet...


    Ik plaats altijd de foto op m'n eigen webruimte en via de "Img" komt de foto in beeld. Nadeel is wel dat een foto kan verdwijnen op het forum als deze t.z.t. van de eigen webruimte wordt verwijderd.


    Idem, of een link van de site, waar de betreffende afbeelding staat.

    Als je met de rechtermuisknop op de afbeelding klikt en vervolgens op eigenschappen, krijg je de url gegevens van de afbeelding te zien. Deze kopieëren en middels [ IMG]url gegevens[ /img] zichtbaar maken op het forum.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » zo maart 26, 2006 3:21 pm

    Je kan enkel nieuwe mappen aanmaken in de hoofdmap. De admins zetten de foto´s vervolgens op de juiste plaats. Het komt omdat het forum en de gallery beiden een appart systeem zijn en niet aan elkaar zijn te linken.
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma maart 27, 2006 12:28 pm

    dus nieuwe pics plaatsen in hoofddirectory en moderators plaatsen ze vervolgens weer in de persoonlijke map onder People? :shock:
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma maart 27, 2006 12:36 pm

    Remieme schreefColondus nieuwe pics plaatsen in hoofddirectory en moderators plaatsen ze vervolgens weer in de persoonlijke map onder People? :shock:


    Dat klopt, maar als je in je eigen map een submap aanmaakt kun je wel je eigen plaatjes erin zetten.
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma maart 27, 2006 12:52 pm

    Bruno heeft voor mij de map aangemaakt. Kan dus denk ik niet zelf een nieuwe map in Remieme's F aanmaken :cry:

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten