






Bruce schreefColonIk geloof niet dat deurwaarders bedragen onder de 50 euro oppakken.. om hoeveel gaat het?
Ik weet niet zeker waar de bewijslast ligt, bij de garage die een factuur stuurt, of bij jouw? heb je bij het aftanken met pin betaald, dan kan je zo laten zien dat je echt getankt hebt.
Als dit probleem zich over een ½ jaar nog steeds voordoet, dan leggen we een kleine omleiding in de kempen rit.. eens kijken wat de garage doet als er plots meer dan 200 F-jes voor de deur staan..


]Bruce schreefColonIk geloof niet dat deurwaarders bedragen onder de 50 euro oppakken.. om hoeveel gaat het?




Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.