
Sander schreefColonRemieme schreefColonNou die HGF hoef ik niet hoor. Behoor tot de groep die hem al gehad heeft en 1e vind ik wel genoeg.
Technisch gezien het je er nog recht op één, het is immers een nieuw blokje



Coen schreefColonOver 12 1/2 jaar zijn de F'jes al lang weggeroest

Coen schreefColonZijn er hier veel met een kilometerstand boven de 100.000? Heb je dan veel onkosten?
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.