Heeft iemand een foto van een Xpower grijze (T)F met zwarte velgen? Ik vind de velgen erg mooi, maar vraag me af hoe fout die dingen staan op een F. (Ongezouten mening is natuurlijk ook welkom
Pete


Ivan (Vanio) schreefColonIk denk dat het puur afhankelijk is van de kleur van de wagen. In de gallery zit een foto van de f van zjagoewar zijn vulcano met zwarte velgen en dat vind ik mooi maar onder mijn Brooklands green denk ik dat het op niks trekt







PatrickT schreefColonMooie website Coen! zitten een aantal prachtige exemplaren bij.
http://www.r5050.com/GALLERY/CARS/MODEL ... index.html
![]()
![]()
ontopic: zwarte velgen vind ik niet zo.. heb wel eens een combi gezien van chrome met zwart "chrome". die zagen er wel netjes uit. alleen of het onder een F staat?

Coen schreefColonPatrickT schreefColonMooie website Coen! zitten een aantal prachtige exemplaren bij.
http://www.r5050.com/GALLERY/CARS/MODEL ... index.html
![]()
![]()
ontopic: zwarte velgen vind ik niet zo.. heb wel eens een combi gezien van chrome met zwart "chrome". die zagen er wel netjes uit. alleen of het onder een F staat?
Die had ik nog niet ontdekt, bedankt!

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.