


Fredje schreefColonoh , ik zie ik de tijd al. ik kom effe kijken, redelijke tijd, wel een beetje aan de vroeg kant voor jou he?


Remieme schreefColoninderdaad puur om te kijken of ik gekregen heb. Als ze er een 1.6 in gelepeld hebben, krijgen ze ruzie


Remieme schreefColonErikB schreefColonHeb je dan een vermoeden dat je 'maar' een 1.6 hebt gekregen ?
De 1.6 zijn trouwens makkelijk te herkennen: ze hebben zwarte spiegelcovers en dito zijluchtinlaten![]()
nee hoor, maar iemand heeft dat met een geintje gezegd


Remieme schreefColonben ook wel benieuwd naar mijn startpunt.
Op zich zou je inderdaad verwachten dat een gereviseerde motor ietsje meer pk's heeft![]()
Keep my fingers crossed
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.