daar ben ik.. zij er iemand TURBO??
Geertjen, welkom op het forum en gefeliciteerd met je MGF.




Coen schreefColonBruce schreefColonKlinkt goed,
Maar ik wil toch ook een compressor voor maximaal koppel onderin..
Ik wil ook wel eens wat

Coen schreefColonMaar geen BI-Turbo supercharged F met Compressor

PatrickT schreefColonMGF BI-Turbo supercharged Compressor with NOS.
Hele mond vol... en volgens mij gaat dat niet passen als je alles op je kofferbak wilt plakken

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.