Ben sinds een goede 2 maand trotse bezitter van een MG TF 135 zilver kleur.
- Wanneer ik achteruit rijdt hoor ik net bij het vertrekken (dus na het schakelen) een "klak" , sorry kan het niet anders bescchrijven.
De handelaar waar ik hem kocht zegt dat dit normaal is en iets zou te maken hebben met het lossen van de remmen.
Kennen jullie dit en kan dit kwaad?
- Ik heb al een paar keer geprobeerd om de kap te openen en meestal krijg ik ze maar halverwege open. Als ze net tot boven de zetels open is blokkeerd het. Met verschillende keren open en dicht te doen lukt het dan uiteindelijk wel maar duurt al bij al toch zo'n 5 à10 minuten? Ik kan niets abnormaals vinden?
Kan iemand zeggen waar dit aan zou kunnen liggen?
Groetjes,
Rudy
Binnenkort zet ik hier wel eens een foto van mijn MG TF
Groetjes,
Rudy


