door Bruce » za feb 25, 2006 8:23 pm
Ik wilde eens polsen of er animo is voor een MG(T)F forum bijeenkomst, mijn idee zou dan zijn om ergens af te spreken voor een borrel gevolgd door een hapje eten (en veel MG(T)F praat.
Ik weet dat we de MGCCNL en de MGCCA al hebben en daar wil ik niets aan afdoen, maar dit zou dan speciaal voor onze (T)F-jes zijn.
Bijvoorbeeld ergens op een zater- of zondag als er niet zo veel verkeer is. Ergens in het midden, dus dat zou denk ik de NL\BE grens zijn.
Lijkt het je een leuk idee, en kan je bijvoorbeeld 26-maart of 04 of 05 of 11 of 12 April laat het dan weten.
En mocht je een goeie\leuke locatie weten in het grensgebied, feel free…
Laatst bijgewerkt door 1 op
Bruce, in totaal 0 keer bewerkt.
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping