lucas schreefColonIk heb vernomen dat deze in augustus gereden wordt en dat de startplaats in Averbode (deelgemeente van Scherpenheuvel-Zichem) zal plaats vinden ?

20 augustus is het weer hoogdag voor de MGF/TF liefhebber. Vorige jaren zijn de volgende trajecten aan de beurt geweest:
- 2005: Averbode - Lier (de Pergola)
- 2004: Horst (kasteel van) - Lier (de Pergola)
- 2003, 2002 en 2001: Lier (de Pegola) - Lier (de Pergola)
lucas schreefColonKan iemand me de Kempenrit-traject van 2005 bezorgen ?
Ik kan je het roadbook wel bezorgen in digitale vorm.
lucas schreefColonWas het een rit uitsluitend in de "Kempen-regio" gereden of zijn aangrenzende regio's toegestaan?
Het is begonnen als een typische KEMPENrit, maar nu is de regio van ondergeschikt belang; dwz. dat het een mooie rit moet zijn, maar de term kempenrit is sterker op zich dan dat de mensen een rit in de kempen verwachten. Officiëel is er eigenlijk ook heel wat Kempen.
lucas schreefColonHoeveel deelnemers worden er normaal verwacht ?
Elk jaar meer

Als we goed weer hebben (en daar staan we een beetje voor gekend) moet 200 MG's zeker mogelijk zijn.
lucas schreefColonAlle MG's toegelaten ?
Ja hoor, iedereen welkom en verrassend genoeg komen er ook een behoorlijk aantal Oldtimers opdagen wat het alleen nog maar leuker maakt.
lucas schreefColonZelf woon ik in het Hageland (een 15 tal km van Averbode).
Misschien kan ik ook mijn steentje (MGF'je) bijdragen?

Wil je je mail-adres even doorgeven ? 'k Heb misschien nog wel wat vraagjes waarmee je kan helpen.