De Toyo's wegen 1kg minder per band maar Goodyear is weer een vertrouwder merk...
Ik was gewoon benieuwd naar jullie mening
UPDATE
Voor mij persoonlijk zit het momenteel zo:
Toyo:
+ gewicht
+ prijs
Goodyear:
+ Looks
+ Kwaliteit v/d Grip












Ivan (Vanio) schreefColonIk ben net gaan kijken uit nieuwsgierigheid. Ik wist namelijk niet welke banden er op mijn f lagen. Het blijken banden van Fulda te zijn en tot nu toe vallen die mee maar ik weet natuurlijk niet hoe lang ze al op liggen. Als ik zo moest kiezen ging ik voor goodyear maar dan ook alleen omdat ik dat merk alleen maar ken dus hier ben je waarschijnlijk niet veel mee geholpen Sander. Wie kent trouwens deze Fulda banden of zijn het misschien namaak uit de Oostbloklanden?
De nieuwe Carat Exelero is getest tegenover de belangrijkste concurrenten door het Duitse onafhankelijke testinstituut TUV.Uit de testresultaten van de TUV komt de Carat Exelero naar voren als beste band in alle categorieën. De band scoort ook het beste bij belangrijke veiligheidsaspecten als 'remmen op nat wegdek', 'handling op nat wegdek' en 'zijwaartse grip op nat wegdek'.


Coen schreefColonZijn ze bij www.autobandenmarkt.nl niet goedkoop?

Remieme schreefColonRijdt nu 5 jaar met de GoodYear Eagle F1 onder mijn auto....
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.