(oftewel Vooraanzicht, Zijaanzicht, Bovenaanzicht, evt. Achteraanzicht)
Ik zit op het moment op school maar kan op internet zo even niks vinden, ik heb nog niet in de gebruikershandleiding gekeken of daar toevallig de blueprints staan.
Wat ik hiermee van plan ben:
Ik werk met 3ds max, dit is een modeling/rendering-programma (worden spellen, films, animatie etc mee gemaakt). Ik ben dus van plan om een volledig digitale 3d MG-F te maken. Uiteindelijk kan ik hier dan ook gewoon andere velgen op zetten, andere kleuren, bumpers, en alles wat je voor mogelijk houdt veranderen wat ik maar wil. (ik doe het zelf omdat ik het leuk vind om mijn F na te maken, en omdat ik naar velgen op zoek ben, en ook eens wat kan knutselen en dus bepaalde onderdelen na kan maken om te kijken hoe het uit komt te zien)
Een paar voorbeeldjes van auto's gemaakt in 3dsmax:
(Deze auto's zijn dus niet echt, maar gemaakt in 3ds max)
Zoals je ziet, is t moeilijk om te zien dat deze niet echt zijn (los van een paar foutjes na die door nalatigheid niet veranderd zijn)
Dus als iemand goede blueprints heeft van een MG F, zou ik die graag willen hebben (anders moet ik gaan klussen met de fotocamera, vraag me alleen af hoe ik een foto van bovenaf krijg maargoed)
Edit:
Al gevonden toch bedankt