Hey gasten,
mijn allereerste tuning stappen heb ik bij B&G genomen. K&N, chroom deurgrepen, seat lowering kit, en nog wate anders. Da´s nu wel 5 jaar geleden... .
Telefoontje, Credit Card n° en klaar was kees na 5 dagen. Telefoon (en fax) is nu eenmaal sneller en vooral duidelijker ipv online bestellingen en emails. en wat kost een telefoontje nu den dag van vandaag.
De chroom deurgrepen hebben heel wat voeten in de aarde gehad. kleurkode doorgegeven en toch verkeerde stukken geleverd, stukken terug en kreeg weer verkeerde rommel. ´k heb het dan maar laten liggen. OK, beetje nonchalant (?) van mij, maar ik denk dat de meesten mij zo kennen.
MS... . Hier zou ik zeggen, mailen absoluut verboden, bellen en véél. Heel véél. Had ik niet volhard, dan was ik in een auto zonder dash getrouwd, of misschien wel helemaal niet

Ik vind dat de kwaliteit van het leder best ok is, in tegenstelling tot andere vaststellingen. De afwerking daarentegen laat bij nadere inspectie toch wat te wensen over. Maar ja After market zal nooit = OEM zijn hé. (in beide richtingen)
En ja, mijn SSk is afgebroken. ttz, eerst vastgelopen, dan afgebroken.
´k zou bij MS niet bepaald mechanische onderdelen kopen. Erik (en Fran, die vergeten jullie hier maar al te vaak; "behind every strong man there´s gotta be a strong woman" eurithmics ...) heeft volgens mij een verstandige keuze gemaakt. Naast PTP is er misschien ook Minister Racing Engines en Raceline, die degelijke customers´ service kunnen bieden.
Ik heb trouwens de indruk dat er tussen Scarlett Fever en MS een haar in de boter zit. Hij houdt zich nu wel meer op bij het MGF centre. Tja met zo een poep achter de kassa kan ik het wel begrijpen
´k heb eens een NL 75th gezien met Safety devices roll bar en MS quad exhaust. Deze tailpipes waren gewoon doorroest. Eveneens de chrome water jets van B&G roesten.
Enfin,
my 0,02£ worth,
cheers,
Jupje.