BUTTON_POST_REPLY 11 berichten Pagina 1 van 1
B&G
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    B&G

    door Sander » vr apr 16, 2004 10:42 am

    Ik ben erg ontevreden over de service van B&G. Ik denk dat ik daar nooit meer iets zal bestellen. Een paar dagen geleden kreeg ik een email dat mijn spullen niet leverbaar zijn en niet bekend is wanneer ze weer wel komen. Ik heb daarvoor zelf moeten bellen en na het bellen nogeens een week moeten wachten op deze email. Nu heb ik de hele order geannuleerd een gevraagt om een bevestiging maar dat is ook weer een paar dagen geleden.

    MS heeft de zelfde spullen en heeft ze in-stock voor de zelfde prijs. Ik durf ze niet goed te bestellen omdat ik straks alles dubbel heb. :(

    Ik vind B&G momenteel een grote afrader om te bestellen.

    :!: En wat de Xenon lampjes betreft van B&G. NIET KOPEN. Bij de mijne was de blauwe coating eraf gebladdert en die lag onder in mijn koplampen. Blauwe gloed is daarmee "weg" en koplampen moeten open om de troep eruit te krijgen. Ik heb ze gevraagd of dit normaal was voor de lapmjes maar antwoord moet (uiteraard) nogsteeds komen....
    Building >200BHP K-series
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » vr apr 16, 2004 11:14 am

    Tja, niet aangenaam allemaal, echter tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad met B&G. MS is ook niet onbesproken trouwens. Antwoorden op mails en dergelijke kunnen soms weken duren, wat ook niet getuigd van perfecte service, integendeel. Product-klachten zijn er ook met de massa : Interieur leder-kwaliteit, Slick shift (Jupilerman), ...
    Ik geef toe Sander dat wat je nu aan de hand hebt met B&G echt niet kan. Maar als ik de 2 rijtjes met klachten naast elkaar zet, is het lijstje van MS toch 10 tal keren langer. Ga er de forums maar eens op na. Dit is eigenlijk de 1ste B&G klacht die ik zie tot nu toe, .... maar je zit er wel mee natuurlijk :cry:

    Wat de lampjes betreft, Dju, Erik heeft die al besteld voor hem en mij dacht ik ! :?
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » vr apr 16, 2004 12:07 pm

    Wellicht was het probleem met mijn lampjes exemplarisch... Ik laat je meer weten zodra ik een mail terug heb (over een week of 2) :evil:
    Building >200BHP K-series
  • Gast

    door Gast » vr apr 16, 2004 12:39 pm

    Hey gasten,

    mijn allereerste tuning stappen heb ik bij B&G genomen. K&N, chroom deurgrepen, seat lowering kit, en nog wate anders. Da´s nu wel 5 jaar geleden... .
    Telefoontje, Credit Card n° en klaar was kees na 5 dagen. Telefoon (en fax) is nu eenmaal sneller en vooral duidelijker ipv online bestellingen en emails. en wat kost een telefoontje nu den dag van vandaag.
    De chroom deurgrepen hebben heel wat voeten in de aarde gehad. kleurkode doorgegeven en toch verkeerde stukken geleverd, stukken terug en kreeg weer verkeerde rommel. ´k heb het dan maar laten liggen. OK, beetje nonchalant (?) van mij, maar ik denk dat de meesten mij zo kennen.
    MS... . Hier zou ik zeggen, mailen absoluut verboden, bellen en véél. Heel véél. Had ik niet volhard, dan was ik in een auto zonder dash getrouwd, of misschien wel helemaal niet :cry: Ik vind dat de kwaliteit van het leder best ok is, in tegenstelling tot andere vaststellingen. De afwerking daarentegen laat bij nadere inspectie toch wat te wensen over. Maar ja After market zal nooit = OEM zijn hé. (in beide richtingen)
    En ja, mijn SSk is afgebroken. ttz, eerst vastgelopen, dan afgebroken.
    ´k zou bij MS niet bepaald mechanische onderdelen kopen. Erik (en Fran, die vergeten jullie hier maar al te vaak; "behind every strong man there´s gotta be a strong woman" eurithmics ...) heeft volgens mij een verstandige keuze gemaakt. Naast PTP is er misschien ook Minister Racing Engines en Raceline, die degelijke customers´ service kunnen bieden.
    Ik heb trouwens de indruk dat er tussen Scarlett Fever en MS een haar in de boter zit. Hij houdt zich nu wel meer op bij het MGF centre. Tja met zo een poep achter de kassa kan ik het wel begrijpen :lol:
    ´k heb eens een NL 75th gezien met Safety devices roll bar en MS quad exhaust. Deze tailpipes waren gewoon doorroest. Eveneens de chrome water jets van B&G roesten.

    Enfin,
    my 0,02£ worth,
    cheers,
    Jupje.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » vr apr 16, 2004 2:01 pm

    Geen klachten van B&G.... waar blijven onze onderdelen dan ?? Alles loopt er blijkbaar correct zolang het goed gaat.

    Bij Mike loopt het dikwijls fout bij de communicatie..... 't Is waarschijnlijk ooit begonnen als een kleine garage en het is enorm gegroeid, maar die mentaliteit zit er nog steeds in.
    Vroeger was Mike ook zeer actief op de verschillende fora, maar dat is tegenwoordig ook een heel stuk minder. Voor mij is de magie een beetje verbroken.... alhoewel het toch wel tof is als je met de tuner zelf op stap kan gaan.

    Chrom Design.... jammer dat ie toen geen bal Engels sprak en ik geen fluit Duits. We hadden misschien Frans moeten proberen.

    Kinnor.... heb ik jaren geleden m'n K&N 57i besteld. Correcte service en ze hebben me een K&N toegestuurd en geen Green, helemaal top dus :lol:

    PTP nu mijn number 1.... voornamelijk al voor Customer Service. Bij het stellen van m'n probleem had ik binnen de paar uur een mail terug, inclusief een stel foto's om alles nog es duidelijk te maken. Nu alleen nog es wat tijd vinden (hopelijk morgen) om de mogelijke oplossing toe te passen.

    Cheers,
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Gast

    door Gast » vr apr 16, 2004 5:40 pm

    ErikB schreefColonGeen klachten van B&G.... waar blijven onze onderdelen dan ?? Alles loopt er blijkbaar correct zolang het goed gaat.

    PTP nu mijn number 1.... voornamelijk al voor Customer Service.


    told ya.
    ´k hoop echt dat ge de probs kunt oplossen, gelijk ze u de laatste tijd geplaagd hebben, IK lag er bijna wakker van,

    suc6 david
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » vr apr 16, 2004 5:48 pm

    de reply op mijn laatste mail:

    Hello Sanders, we do stock the compliance washers and we have the lowering knuckles in stock as well.
    Total price to the Netherlands is £123.375 inc vat and delivery.
    Regards Mike.



    waarom SanderS :shock:
    Building >200BHP K-series
  • Johan V
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 429
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 10:53 am
    WoonplaatsCOLON Den Haag

    door Johan V » vr apr 16, 2004 8:01 pm

    Bestel anders bij www.mgfnl.nl
    Hij kan ook alles wat MS heeft leveren....en heeft zelf ook het e.e.a. liggen.
    En evt. kan je bij hem de spullen gewoon ophalen....weet je zeker dat je het krijgt..... :wink:
    1997 MGF 1.8. VVC
    152 gemeten originele Pk's!
  • Gast

    door Gast » vr apr 16, 2004 8:18 pm

    Sander schreefColonde reply op mijn laatste mail:

    waarom SanderS :shock:


    niks van aantrekken, if the price is right buy it zou ik zeggen.
    Misschien is Sander in UK niet echt een courante naam.
    ´k zou er nu niet echte van doodvallen. Je moet er trouwens niet naar de UK voor gaan. Mijn naam is David Peters. Vrij normaal zou je denken.
    Echter er zijn mensen die mij steevast Peter noemen; Nadat ik het er potverdorie ingestampt had dat het DAVID was, blijven ze volharden. Peter Davids zeggen ze dan. Man man man? en dat zijn dan gewone Vlamingen hé. Ik laat ze nu gewoon begaan en ga als "Peter" door ´t leven voor sommige :lol:
    BTW. MS verkoopt nu ook in Duitsland via http://www.roadsterhouse.com/
    De prijzen zijn dezelfde als in de UK, maar dan zonder port kosten naar het mainland,
    succes,
    david. aka jupilerman
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Demor » vr apr 16, 2004 10:30 pm

    Da's best cool, maar hij heeft lang niet alles dus moet ik nog steeds een deel uit Engeland halen.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » za apr 17, 2004 1:06 am

    Jupilerman schreefColonniks van aantrekken, if the price is right buy it zou ik zeggen.
    Misschien is Sander in UK niet echt een courante naam.
    ´k zou er nu niet echte van doodvallen.


    Ik vind het absoluut niet erg maar het is zo frapant :)
    Building >200BHP K-series
BUTTON_POST_REPLY 11 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten