BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1
MGTF gekozen tot Klassieker van de Toekomst
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    MGTF gekozen tot Klassieker van de Toekomst

    door Brooklands » vr feb 10, 2006 5:57 pm

    Het officieel orgaan van de Koninklijke Nederlandsche Automobiel Club heeft deze maand de MGTF gekozen tot klassieker van de toekomst. Met de opmerking: "Nu al klassiek" toch weer eens een leuk bericht.
    Hiermee is volgens het KNAC tijdschrift "de auto" eer betoond aan een groot merk dat sinds het begin van de twintiger jaren van de vorige eeuw ruim 80 jaar een belangrijke rol heeft gespeeld in de wereld van de echte two-seaters.
  • Avatar gebruiker
    Renaat
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 83
    GeregistreerdCOLON do nov 25, 2004 9:27 pm
    WoonplaatsCOLON B - Leuven

    door Renaat » vr feb 10, 2006 7:16 pm

    Hola! That's cool! Mogen we dan vanaf nu ook een oldtimerverzekering afsluiten??? :lol:
    Cruising is life!!!!
    MG TF 160 VVC, Black Metallic, Tan Leather Interior, Mike Satur Roll Hoops FHW849
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » za feb 11, 2006 12:38 am

    Heel goed nieuws, ik stop vast met het betalen van wegenbelasting!
    MGTF 135 - Pearl black
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » za feb 11, 2006 12:50 am

    Pete schreefColonHeel goed nieuws, ik stop vast met het betalen van wegenbelasting!


    Niet te enthousiast Pete. Mocht je overwegen te stoppen met wegenbelasting te betalen vergeet dan niet het kenteken in te leveren en de nummerplaten van de auto af te schroeven. :lol:
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » za feb 11, 2006 6:30 pm

    Dat is nog eens leuk nieuws, maar wat vreemd dat de F dan niet als klassieker is uitgeroepen. De F is toch een stukje klassieker dan een TF die sportiever is.
    Lotus Elise S2 111s
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » za feb 11, 2006 6:51 pm

    Coen schreefColonmaar wat vreemd dat de F dan niet als klassieker is uitgeroepen. De F is toch een stukje klassieker dan een TF die sportiever is.


    Jaarlijks wordt een klassieker gekozen. De KNAC geeft korting voor het verzekeren van klassieke wagens en aanstaande klassiekers. Hierbij noemen ze onder andere wel de F, als aanstaand klassieker. Misschien dat de F in het verleden al eens is verkozen. Ik weet dit niet.
  • Rene
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 160
    GeregistreerdCOLON ma okt 25, 2004 11:05 pm
    WoonplaatsCOLON Koningsbosch, Nederlands Limburg
    CONTACTCOLON

    door Rene » zo feb 12, 2006 8:43 pm

    De KNAC geeft korting voor het verzekeren van klassieke wagens en aanstaande klassiekers. [/quote]


    aMiGo's

    Is dat nu echt waar van die korting en zo ja is dat de moeite waard?

    see you

    Rene
    MG TF 135, Anthracite (zwart metalic), carbon-insite

    enne,.... standaard, ...... origineel.........oem !!!
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo feb 12, 2006 9:31 pm

    Rene schreefColonIs dat nu echt waar van die korting en zo ja is dat de moeite waard?


    Geen idee of dit de moeite waard is. Soms ben je met 10% korting bij de ene duurder uit dan een andere maatschappij zonder korting.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » zo feb 12, 2006 10:22 pm

    Ze hebben een regeling die redelijk gunstig is voor het verzekeren van een (T)F. Daarbij zijn er echter wel een aantal beperkingen. O.a. Moet de wagen echt als recreatiewagen ingezet worden, dus aantoonbaar een andere auto, is er een limiet op het aantal kilometers per jaar dat met de auto gereden mag worden en (maar dat kan intussen veranderd zijn) mag er maar 1 berijder zijn. Voor mij destijds redenden om hier geen gebruik van te maken
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten