







ErikB schreefColonAls ik me niet vergis ben je bij ons (mg-sp) gesteld voor een 750 EUR. Daarvoor krijg je een brede keuze aan kleuren, wordt er enkel met het beste auto(!)leder gewerkt, enz....







Zwart kan toch ook nog?

Demor schreefColonDas waar, maar dan komen die spullen wel in de administratie van dat bedrijf dus die zal ze weer moeten verkopen......met btw.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.