Leren interieur
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

Leren interieur

door Pete » di feb 07, 2006 11:55 am

Hi folks,

Als ik mijn (stoffen) interieur wil vervangen door een leren interieur (stoelen, doorpanels en armrest) wat mag dat dan kosten. Meer speciefiek: ik kan een leren interieur uit een TF kopen uit 2004. Dit alles voor 1250 euro. Als ik dat vergelijk met leren interieurs voor andere auto's lijkt dit niet echt goedkoop... de optie "leer" koste bij een nieuwe MG 1190 euro (in nederland)

Ik hoor graag jullie mening.

Pete
    MGTF 135 - Pearl black
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786
    GeregistreerdCOLON do jan 27, 2005 1:57 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

door Powerman » di feb 07, 2006 12:36 pm

Heb eens prijsopgave gevraagd voor MGF bij ;

Interior Car Tuning n.v.
    Plaslaar 38 d
    2500 LIER - Belgium
    tel: 0032 3 488.49.79.
    fax: 0032 3 488.49.78.
    WEB: http://www.ictnv.be
    E-mail:info@ictnv.be

Hallo ,

Graag zou ik wat informatie willen hebben over de prijzen voor het bekleden met leer.

Het gaat hier om 2 stoelen met hoofd steunen van MGF mk1 1997 en de midden stukken van de deur panelen .

Ook graag de versnellingspook hoes en handrem hoes .

Het gaat om de kleur bordeaux rood .

Ik zou de stoelen graag met doorgestikte bannen in het midden van de stoel willen hebben .

Kunt u mij een prijs indicatie geven van wat ongeveer de kosten zijn .

Antwoord : :arrow:

Geachte,

Het interieur zoals door U omschreven komt op 825 euro excl. btw

Vriendelijke groeten

Dieter Verhaegen

http://www.ictnv.be

8)
    I am the God of Hell Fire, and I bring you .... FIRE . . . . . . .Afbeelding
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » di feb 07, 2006 12:42 pm

Als ik me niet vergis ben je bij ons (mg-sp) gesteld voor een 750 EUR. Daarvoor krijg je een brede keuze aan kleuren, wordt er enkel met het beste auto(!)leder gewerkt, enz....
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » di feb 07, 2006 12:44 pm

Pete,

Ik neem aan dat het gaat om de TF die hier staat?
    http://mgf.mobitronics.net/viewtopic.php?t=1874&sid=13ef5257d0592ebe26f327cc6b72d9f3

Afbeelding
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655

door Pete » di feb 07, 2006 1:31 pm

Ok F'ers bedankt voor deze input alvast!
    Nee Bruce, het gaat niet om deze gecrashte TF, maar op een aanbieding op marktplaats van zwarte stoelen. Opzich precies de juiste voor mijn auto, maar blijkbaar niet voor dat geld :-)

Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » di feb 07, 2006 1:49 pm

ErikB schreefColonAls ik me niet vergis ben je bij ons (mg-sp) gesteld voor een 750 EUR. Daarvoor krijg je een brede keuze aan kleuren, wordt er enkel met het beste auto(!)leder gewerkt, enz....

Inderdaad vanaf 750 euro staat de wagen in het leder (zelfs 2 kleurig voor dat geld indien gewenst) incl. deurpanelen. Eventueel kunnen borduursels worden toegevoegd (bv. MG logo), en kunnen voor een prikje pook en handremzakje mee worden bekleed. Eigenlijk kan alles worden bekleed (T-bar, Dashboard etc... maar tegen een meerprijs weliswaar)
    De leder soorten die gebruikt worden zijn Montana en Nappa, kwalitatief de beste en meest duurzame ledersoorten die je terugvindt in de automobielwereld en natuurlijk kan dit gecombineerd worden met Alcantara.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655

door Pete » di feb 07, 2006 2:25 pm

Duidelijk verhaal Bruno. Bedankt. Even voor de goede orde, de prijs van 750 euro is inclusief BTW? (zit daar een veschil tussen NL en B?)

Grt
    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    CONTACTCOLON

door ErikB » di feb 07, 2006 3:15 pm

incl. BTW (hier in België 21%)
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » do feb 09, 2006 12:35 am

Voor nederlanders zou je het ex btw mogen doen, en dan hoeven ze bij de douane 'maar' 19% te betalen......scheelt toch? :wink:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » do feb 09, 2006 12:44 am

Pete schreefColonzit daar een veschil tussen NL en B?

Iemand meenemen met een geldige inschrijving van de Kamer van Koophandel en je betaald in België exclusief de BTW. (en bij de douane niets) :lol:
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » do feb 09, 2006 10:41 am

Das waar, maar dan komen die spullen wel in de administratie van dat bedrijf dus die zal ze weer moeten verkopen......met btw.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » do feb 09, 2006 12:31 pm

Zwart kan toch ook nog? ;)
    Lotus Elise S2 111s
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    CONTACTCOLON

door ErikB » do feb 09, 2006 2:09 pm

Ja zwart leder kan ook :wink:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » do feb 09, 2006 2:12 pm

Coen schreef:
    Zwart kan toch ook nog?

Ooi Coen, we gaan toch niet Discrimineren he??
    :wink:
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » do feb 09, 2006 6:47 pm

Demor schreefColonDas waar, maar dan komen die spullen wel in de administratie van dat bedrijf dus die zal ze weer moeten verkopen......met btw.

Als je met cash geld laat betalen is er niets aan de hand. De kans dat ze administratief beide berijven controleren is nihil. Zeker als men incidenteel zaken doet in het buitenland.