Ware het niet dat de softtop weer eens weigerde…… Dit probleem heb ik al geruime tijd, op het moment dat ik de top wil open doen blijft hij halverwege steken (raakt klem) ondanks dat ik het ruitje etc. (stof) gecontroleerd heb dat er niets dubbel zit. Kapje maar weer dicht gedaan en in de loop van de middag nog maar eens geprobeerd…… Weer GEEN probleem met het open maken.
Komt dit probleem vaker voor?


