Heb ik al aan gedacht ja, maar je moet weten dat de oldtimerfreaks:
1) niet zo internet-minded zijn als de gemiddelde MGF'er (geef toe, dit is mooi verwoord he

)
2) niet zo echt op zoek zijn om veel te veranderen aan hun oldtimerkes behalve meer chroom (je zou de ogen van sommige mensen moeten zien als ik mijn motorkap open doe...)
desalnietemin zou het wel nuttig kunnen zijn, ook om kleine probleempjes en practische zaken te bespreken.
Vandaar lijkt het me niet nuttig zelf een volledig forum voor zoiets op te starten voor onze streken, zeker als er al het grote internationale board is...
Een klein deelcategorietje hier zou ik mogelijks nog wel kunnen vullen als ik een paar mensen 's wat emails stuur
Greetz,
A