Het leer zit erin!!!
En natuurlijk helemaal top!!!
De kleur is ietsje feller dan we verwacht hadden (ten opzichte van de carosseriekleur), maar het staat wel fris....
Echt geweldig!!!
En een afwerking....erg netjes....
Op 1 ding na, de deurpanelen vinden we niet helemaal gelukt....ze zijn nu hard (er zit geen schuim meer in?) en de rechterkant zit niet helemaal juist op z'n plek.....maar goed.....over het algemeen zijn we dik tevreden!!!
En Bruno....die MGF van jou is wel erg dik hoor......
Ziet er erg goed uit zeg.....en SCHOON!!! haha!!!
Maar waar was je zelf?
1997 MGF 1.8. VVC
152 gemeten originele Pk's!