Ik had ook al gelezen dat er al eens een topic over geweest is maar daar is het nou nogal stil over. Ook zag ik staan dat een 52 mm denkelijk beter was als een 55 mm?
Ik ben dus op internet tegengekomen dat je naast een trophy Gasklep ook een beetje gek kunt doen, en een Opel GM Gasklep om kunt bouwen en die in je MGF kunt proppen.
Heeft iemand hier ervaring mee?Of kennen jullie iemand die dit heeft?
Omdat het winter is ben ik wel in om zoiets te gaan ondernemen maar wou natuurlijk eerst eens weten of mensen dit al gedaan hebben op dit forum. Mijn eerste reden om dit te doen is om van dat "sticky throttle" met mijn standaard carburateur af te komen. Daarbij is het natuurlijk leuk om een beetje te tunen (er komt ook een "green" luchtfilterset op) en zo'n projectje in de winter is natuurlijk nooit slecht voor die vieze nederlandse wintermaanden
Als mensen ook nog ervaring hebben met "green" luchtfilters is dat ook altijd fijn om wat over te horen.



