wilde even kwijt dat ik zeer tevreden ben over de service/levering van mg-sp.com! Goed werk bruno/erik!
wanneer het allemaal geinstalleerd word in mijn F is nog niet zeker. maar waarschijnlijk a.s. zaterdag. want als het goed is heb ik dan een brug tot mijn beschikking. Maar als het zover is dan horen jullie het wel. zal voldoende foto's maken en hier posten.
Ben zelf nog nooit bij mijn motor ruimte geweest, dus is altijd wel even spannend de eerste keer
hier is een foto zoals het er nu bij staat... ziet er mooi uit toch? kan niet wachten
Groeten,
Patrick.

