door Bruno » za apr 10, 2004 1:26 am
Komt het stuur mooi terug in possitie als je het na een bocht loslaat ?
Zit er een kleine speling op het stuur of anders gezegd, als je bij rechtdoor rijden een klein beetje links of rechts draait, reageert de wagen dan direkt, of helemaal niet. Wellicht zijn de "stuurchappen" dan aan vervanging toe. (een stuurchape kost een dikke 50 euro)
Je kan dit ook testen door, als de wagen is opgekrikt aan de wielen te voelen of er speling op zit. Misschien is één "stuurchap" kapot, misschien alle 2, maar dat zou me verbazen. Een nieuwe plaatsen is ongeveer 10 minuten werk. Probeer dat eens, anders zoeken we naar een andere mogelijke oorzaak.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer