door Bruno » do dec 08, 2005 2:36 am
- Als je het wil doen zoals origineel werd gedaan door MG, moet je voor zwarte kiezen, zoals op de Trophy.
- Color coded zou anders ook niet lelijk zijn. Wat het mooiste is, is persoonlijke smaak, en sterk afhankelijk van de kleur van de wagen. Ik persoonlijk opteer voor een donkere insert, dus is de wagen licht van kleur, opteer ik voor zwarte inserts (agressief contrast). Is de wagen eventueel donker van kleur, kan je IMO ook color coded gaan, maar nogmaals alles is afhankelijk van persoonlijke voorkeur.
- Moest het schilderen van de reflectoren, het lichtbeeld negatief beinvloeden, zou men dit nooit fabriek-af hebben gedaan (Trophy)
- Foto's van F'en met geschilderde reflectoren vind je met de massa op onze gallery.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer