door Bruno » za apr 10, 2004 4:13 pm
Eigenlijk drukte ik me verkeerd uit, geen trillingen in het stuur, maar in de rempedaal, en niet heel hard. Rob Bell verzekerde me, dat de greenstuffs wat moeten inslijten, en dat de zijkanten van de blok wat minder scherp moesten worden. Anderen vertelden dan weer dat een geperforeerde schijf dit altijd heeft. Anyway, de schijven zijn goed gemonteerd, en zijn mooi recht. Ik vraag me af, of dit altijd zo gaat blijven of het weg gaat gaan na enige tijd, en hoelang het nog zal duren ?
Ik zal maandag, de boel nog eens uit elkaar gooien en bekijken.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer