BUTTON_POST_REPLY 12 berichten Pagina 1 van 1
onderkant van mijn f
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

onderkant van mijn f

door Ivan » di dec 06, 2005 9:59 pm

Hoi, heb de onderkant van de f eens bewerkt en ziet er als volgt uit:Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786
    GeregistreerdCOLON do jan 27, 2005 1:57 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

door Powerman » wo dec 07, 2005 12:21 am

Tsja :?
    I am the God of Hell Fire, and I bring you .... FIRE . . . . . . .Afbeelding
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

Re: onderkant van mijn f

door Brooklands » wo dec 07, 2005 12:35 am

Vanio schreefColonHoi, heb de onderkant van de f eens bewerkt en ziet er als volgt uit:

Dat soort foto's zie je niet iedere dag. Ik moet even wennen aan de kleur maar het zien er wel allemaal heel clean uit. Als we zelf de kleur mogen kiezen dan maar even doorgeven wanneer we onze F en TF'jes kunnen brengen. :lol:
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » wo dec 07, 2005 1:36 am

Een nogfal kleine resolutie om echt details op te kunnen waarnemen en misschien vermelden hoe en met wat je te werk bent gegaan (want ik zie dat je metaal, plastiek, rubber, enz.... hebt gekleurd, zonder echt binnen de lijntjes te blijven).
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » wo dec 07, 2005 1:38 am

Ik heb het IRL kunnen zien zaterdag , en ik moet zeggen het leek me erg netjes en proper ! Een voorbeeld !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226

door Ivan » wo dec 07, 2005 7:22 am

Ik vond eigenlijk de kleur vanonder niet zo belangrijk. Hier en daar wat roest weggeborstelt met stalen borstel. 3 lagen hammerite (Zwart :lol: ) met kwartier tussenpauze opgespoten. De volgende dag een (bruin) antiroest wasachtig goedje dat een soort rubberlaag wordt gespoten. Nu nog een wax in de balken enz... en dan hoop ik even verder te kunnen.
    Afbeelding
    Afbeelding
    [/img]
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo dec 07, 2005 9:58 am

Ik vind het er erg netjes uitzien, een gat in de grond is toch wel erg handig..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » wo dec 07, 2005 10:22 am

Ja, mooi opgeknapt, maar dat spul in het zwart was wellicht beter geweest.

Enne ik woon in een gat in de grond (lees: Boekel), maar dat helpt me zeker niet. :wink:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo dec 07, 2005 10:48 am

een Boekel is toch juist een bult? niet een gat?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

door lucas » wo dec 07, 2005 12:50 pm

Vanio, ik kom eraan !! Voorzie je maar van voldoende tijd om mijn F ook een "grondlaag" te geven.
    Spuit en ander werk liefst in t .... zwart !
    Geslaagd werk.
  • wlevels
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 161
    GeregistreerdCOLON do nov 03, 2005 1:20 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen (NL)
    CONTACTCOLON

door wlevels » wo dec 07, 2005 6:58 pm

Hey dit is een mooi topic voor mij, ik heb mij namelijk pasgeleden een MG F gekocht, en de onderkant blijkt aardig verroest te zijn (moest voor de RDW nog een keer terugkomen met nieuwe onderste voordraagarmen voordat ze hem wilden goedkeuren, waren kompleet rot :? )

Wat kun je precies gebruiken om de onderkant te behandelen, dit staat bij mij namelijk ook deze maand nog op de planning?
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226

door Ivan » wo dec 07, 2005 11:11 pm

deze kleur ging beter bij het brooklands groen en de beige softtop :lol:
BUTTON_POST_REPLY 12 berichten Pagina 1 van 1