

Renaat schreefColonHallo,
mijn TF-ke staat in panne: hij blijft in de eerste versnelling vasthangen en de pook kan je zo los als iets bewegen van de eerste naar de tweede versnelling zonder te ontkoppelen.
Heeft iemand dat ook reeds voorgehad? Zo ja, wat is de oorzaak en hoeveel kostte dat grapje om te herstellen?
Ciao,
Renaat


Bruno schreefColon10 tegen 1 één van de kabels over die de schakelpook verbinden met de versnellingsbak. Heb het ook voorgehad. Vervang ze in ieder geval alle 2 als je er toch één gaat vervangen.
De kabels zelf zijn niet duur, en t'is ook niet moeilijk te plaatsen, maar wel veel werk.....Gelukkig volg je gargagehouder hersteller in avondschool, Renaat

TF 135 Elegance / Midget

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.