De stoelen zijn wel wat "massief" van achteren bekeken. De console misschien "too slick", spui jullie gedachten........










Coen schreefColonDe velgen vind ik opzich nog wel mooi staan.

TF 135 Elegance / MidgetGebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.