Helpen wij Lucas even verder......
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Helpen wij Lucas even verder......

    door Luc » zo nov 13, 2005 7:23 pm

    Lucas,

    stelde me via mail volgende vraag:

    Ik ben nog steeds op zoek naar een MGF en heb morgen een afspraak om een MGF 75the anniversary mogelijks te kopen.
    Deze MGF is van 1999, 120 pk, zilverkleur met bordeau lederen interieur, 2de eigenaar, VAB diagnoseverslag OK, 66.000 km, radio-cd, windscherm, nieuwe banden.
    Heb je een idee wat een eerlijke verkoopprijs zou zijn voor deze MGF 75the An??
    Wat is er zo bijzonder aan een MGF 75the ?

    Mvg
    Lucas
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » zo nov 13, 2005 7:25 pm

    Hoi Lucas,

    Wat maakt een 75th zo speciaal buiten het feit dat er amper 2000 van gemaakt zijn...... en dat hij op de tweedehandsmarkt een iets duurden staat geprijsd.
    Ik heb geen idee wat een correcte prijs zou kunnen zijn.
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo nov 13, 2005 7:42 pm

    Hoi Lucas, ken van die reeks ook niet zo veel. ( niet dat ik van de andere veel ken) maar heb er één gevonden op het net en vind dat toch geld genoeg in vergelijking met een andere f. Je hebt dan natuurlijk één van de weinige
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » zo nov 13, 2005 7:45 pm

    Even van de hoofdsite afgehaald:

    MG-cars besloot in 1999 dat het een geschikt moment was om
    de 75-ste verjaardag van het MG-merk te vieren.
    De MG-badge was op dat moment reeds 76 jaar eerder voor het eerst verschenen.
    Alhoewel, 1924 was het jaar dat de allereerste MG verscheen
    en dat het MG-logo en de naam officiëel werden geregistreerd.


    Gedurende 1999 voerde MG een heuse promotiecampagne
    om het merk wat extra aandacht te geven.
    Meteen was dit ook het tijdstip om een speciale Limited Edition versie
    van de MGF uit te brengen.

    Afbeelding

    De speciale 75th Anniversary versie verscheen in 3 kleuren.
    Zwart (met het dak in "Grenadine Red") en "Mulberry Red" voor het Verenigd Koninkrijk.
    Buiten de UK was de MGF ook te verkrijgen in het "Platinum Silver".
    Van deze 75th Anniversary Limited Edition werden slechts 2000 wagen gebouwd,
    waarvan 500 bestemd voor de UK.

    Afbeelding


    De MGF 75th Anniversary LE verscheen in 2 versies: de 1.8i en de 1.8 vvc.
    Onnodig u te vertellen dat dit niet de enige aanpassingen zijn die de LE zo uniek maakt.
    De MGF 75th Anniversary LE heeft 16" 6-spakige velgen met een laagprofielband van Goodyear
    (Goodyear Eagle F1 215/55-16).


    Zetels, deuren, handrem, versnellingspook en stuurwiel zijn afgewerkt met "Grenadine Red"-leder.
    Inlegstukken in hout en chrome geven de LE nog een extra Retro look mee.
    Verder is de LE voorzien van 2 speciale badges op beide voorvleugels.
    Een genummerde badge op het stuk tussen de 2 zetels maken deze Limited Edition uniek.

    Afbeelding
    Lotus Elise S2 111s
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo nov 13, 2005 7:50 pm

    Waauw, je zou voor minder kwijlen. Komaan Lucas. Zoek een goeie en join de club
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo nov 13, 2005 8:24 pm

    Je weet of je wist het nog niet Rookie , maar jouw MGF Brooklands is de max!!!
    Eh,ja ik heb voor morgenavond een afspraak met de verkoper.
    En, ik heb er een goed gevoel bij. Dat belooft zekers???
    Laatst bijgewerkt door 3 op lucas, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo nov 13, 2005 8:26 pm

    oh nee dan, maar toch even nuchter blijven en goed kijken en dan hopen dat je een goeie gevonden hebt, dan heb je zeker een mooie wagen!
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » zo nov 13, 2005 8:27 pm

    lucas schreefColonEn, ik heb er een goed gevoel bij. Dat belooft zekers???


    Ja dan kan het alleen nog maar tegenvallen :P ;)
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo nov 13, 2005 8:30 pm

    ik weet nu tenminste dat ik rustig moet blijven en niet te hard van stapel moet lopen om . .... niet ontgoocheld te worden.
    Maar, hoop doet leven en ik blijf optimist.
    :D
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo nov 13, 2005 8:55 pm

    Als je hem koopt ben je me wel nog een bezoekje in Lummen verschuldigt. :wink:
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo nov 13, 2005 9:09 pm

    Ik zou niet liever hebben dan asap de 2 MGF's naast mekaar te plaatsen : je Brooklands en de 75the !!
    Een fotootje van de nieuwe gelukkige eigenaar is zekers een must
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo nov 13, 2005 10:02 pm

    Bedankt Coen, Luk, Vanio en Sander!!
    Vannacht nog wat wakker liggen, morgen nog de ganse dag piekeren en onrustig zijn (heb morgen verlof trouwens) en hopelijk is morgenavond de kogel door de kerk en ... mag ik (zeg liever wij = mijn echtgenote en mezelf) binnenkort de sleutels van de MGF 75the in ontvangst nemen.
    Ik zeg bewust "wij" want mijn "madame" heeft ondertussen dagenlang niets anders moeten horen dan mijn commentaar over de uitzonderlijke kwaliteiten van een MGF, het unieke van een MGF te bezitten, enz enz...
    Ik geef toe, ik heb haar ondertussen kunnen overtuigen.... en dat was niet makkelijk hoor. En, nu het ijzer heet is, dient het gesmeed te worden. Maar ja, ik zal pas gerust zijn als de "buit" binnen is.
    Het vel van de beer niet verkopen voor hij geschoten is !!
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo nov 13, 2005 10:08 pm

    De verslaving van dit forum, daar geraak je al niet meer vanaf. Laat staan van de mgf microbe!
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » zo nov 13, 2005 10:15 pm

    Lucas, graag gedaan!

    Laat je de auto nog keuren voordat je 'm koopt?
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma nov 14, 2005 12:06 am

    Er is een uitgebreid diagnoseverslag van de VAB bijgevoegd;
    voor onze Noorderburen : VAB = vlaamse automobilisten bond ; VAB heeft een diagnosecentrum in Zwijndrecht (bij Antwerpen) ; hier kan men terecht voor diverse diagnoses van de wagen (ook niet leden) en mits betaling uiteraard. Ook Touring Belgie (concurrent) heeft diagnosecentra
    webstek : www.vab.be/NL/diagnosecentrum/
    webstek : www.touring.be/nl/voertuigen-verkeer/te ... /index.asp
    Mvg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten