BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
foam stoelen
    paul van R
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON zo maart 25, 2007 5:26 pm
    WoonplaatsCOLON Leidschendam

foam stoelen

door paul van R » vr aug 07, 2020 2:40 pm

Bij mijn MGF mark1 uit 1999 is het foam (Schuimplastic) van de leren stoelen aan het verteren. Vooral het lendenstuk van de bestuurde is door het in- en uitstappen aardig ingedeukt. Is er ook ergens vervangende foam kant en klaar gesneden voor deze stoelen verkrijgbaar, zodat het foam eenvoudig kan worden omgewisseld en de stoelen er weer gevuld uitzien?
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

Re: foam stoelen

door Kasper » za aug 08, 2020 9:01 am

Hoi Paul, ik ervaar dat de meesten de stoelen eenvoudig uitwisselen maar eigenlijk is dat niet het pad wat je wilt lopen als je een originele auto wilt houden. Zelf heb ik op dit moment een tweestal stoelen staan die ik ga opknappen. Daarvoor gaan we de zittingen loshalen, repareren en opnieuw monteren. Daarbij zullen we ook naar het schuim kijken en eventueel nieuwe stukken bijplaatsen. Vanuit de klassieke auto’s zijn er natuurlijk vele leveranciers, ik ga me er eens in verdiepen wie delen voor “moderne” MG’s kan leveren.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Fontech
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 443
    GeregistreerdCOLON wo aug 22, 2012 7:01 pm
    WoonplaatsCOLON Beerse

Re: foam stoelen

door Fontech » wo sep 30, 2020 8:27 pm

Ik heb regelmatig zetels met een niet meer te redden bekleding maar wel met goede foam erin ....
    Grt.

Fonny / Fontech
    MGF Trophy 160 , trophy blue , number 20 from 24 for Belgium softtop with glass rearwindow, grooved brake disc with EBC green stuff , Daytona ss exhaust
    MG TF 80LE 2004 Silver glass rearwindow , ss floorpipes , Toyo ss sportuitlaat
    MG TF 80LE 2004 pearl black glass rearwindow , ss floorpipes , MVR / Remus rvs sportuitlaat , modified by nature ( hail damage )
    MG TF 80LE 2004 pearl black Needs some work after crash
    Yamaha XT 500
    Aprilia RSV R
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1