Gisteren was het nog een zonnige dag om cabrio te rijden. Ik was niet de enige die er zo over dacht en we zijn er met z'n 3en op uit getrokken. Het werd een ritje door het mooie Twente met een paar mooie foto's die in het bos werden gemaakt.
- MGF 1.8 MPi Brooklands
- Audi TT 1.8 Turbo gechipt naar 220PK
- Opel Tigra TwinTop 1.8


