



ErikB schreefColondec 2004, daar leid ik uit af dat het wel eens om de OEM setup kan gaan. Velen van ons hebben hetzelfde expansievatje met een custom circuitbordje als een upgrade. Pas laat is dit door MG-Rover standaard geplaatst met een lampje in de tellerpartij.
Ik ken de locatie van de buzzer niet, maar zou al eens het zekeringkastje onder he stuur bekijken.

Dit waarschuwingslampje is dus ook echt aanwezig.
?? Auto staat momenteel in winterslaap 



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.