door benerivo » di dec 25, 2018 6:48 pm
Ik heb het portier nu redelijk in lijn met de rest van de auto,de bovenkant sluit mooi aan.Onder staat hij nog iets naar buiten.Scharnieren hebben vaste gaten,geen sleufgaten.Dat is jammer,maar helaas.
Ik ben nu met de slotvanger aan het goochelen om de deur soepel te laten sluiten,hij moet als het ware omhoog glijden om hem goed aan te laten sluiten bij het rubber van de softtop.Ik heb de slotvanger dus wat schuin omhoog staan,iedere keer weer iets verstellen en dan weer proberen.
Ik wil het zo voor elkaar krijgen dat je de deur als het ware met zo weinig kracht in het slot gooit.
Dat gaat lukken,je bent alleen effe bezig

.
MG TF 135 2004 RHD British Racing Green, Oxford leren interieur, Groene softtop, Low coolant alarm,RVS koelleidingen,koplampconversie van Brits naar Europees, Aluminium ringen rond tellers en klokken ,Aluminium knoppen en nog enkele mods.