door Marynus » do sep 06, 2018 8:27 pm
Met enige tegenzin bied ik mijn MG-F te koop aan.
Redenen: baan met lease auto, inmiddels 3 kinderen, dus rijdt er bijna nooit in (alleen naar hardloopwedstrijden + weekendje weg met vrienden eigenlijk). Dit is al een paar jaar zo, maar kreeg het niet over m'n hart om 'm te verkopen.
Kenteken: 42XKTX
Tellerstand: 57000 (!!)
Kleur: British Racing Green
Andere kenmerken:
- Loopt motorisch goed, start gelijk
- Altijd goed onderhouden, APK is 2 weken geleden gedaan
- Inclusief hardtop. Hiervan is de hemel (plafond van doek) vervangen, maar dit heeft weer wat onderhoud nodig
- Is geheel origineel (uiteraard zijn er wat zaken als banden/accu etc. vervangen en na HGF is een landrover pakking geinstalleerd)
- Komt uit Portugal (schoonvader) en is in NL geimporteerd
Ik zou de auto graag aan een liefhebber verkopen, dus bied de auto eerst alleen hier aan. Zal de komende dagen even bekijken wat een redelijke prijs is (en foto's toevoegen). Suggesties zijn uiteraard meer dan welkom.
Mvg,
Marynus