door jantje » di apr 03, 2018 1:51 pm
Daarnet naar de autokeuring geweest, en hoera ! goed nieuws, mijn F is er door; met glans geslaagd zeg maar
Was wel reuze druk, en SBAT bestaat dit jaar blijkbaar 85 jaar, maar alles oké.
Even een spannend momentje bij het meten van de co (kregen maar niet onder de 0.3% bij gas geven) maar na enige malen proberen
was het toch gelukt. De motor koelt nogal af als je zo lang in de rij moet staan
De twee uren die ik spendeerde zijn dus wel besteed.
Nu verder werken (of liever laten werken) aan de F:
staat op de planning:
- nieuwe soft top
- nieuwe lederen bekleding
Maar, first things first, eerst even genieten van het zonnetje met de F
Brooklands F van 1998
geoptimaliseerd met LLW-kit, lowering pins en K&N luchtfilter
Daily: Jaguar XE