door Rob » za maart 17, 2018 1:11 pm
Ik heb te weinig oprit voor mijn auto's. Dus met tegenzin moet ik mijn F je verkopen.
De auto heeft tijdens mijn verblijf in de VS altijd binnen gestaan. Auto heeft al een jaar niet meer gelopen en is dus geschorst en niet verzekerd.
Ik weet eerlijk gezegd niet eens of die nog starten wil.
Ik heb door mijn werk gewoon geen tijd om hier naar te kijken. Ik zal komende week een poging wagen.
Normaal gesproken zou de auto gewoon moeten lopen. Vlak voordat ik naar de VS verhuisde heb ik nog de koppeling en drukggroep laten vervangen. Neb nog wel wat foto's maar weet niet hoe ze hier te plaatsen. PB me maar dan stuur ik ze.
Laat wat horen als je interresse hebt. Voor een paar honderd euri's is ie voor jou.
bouw jaar 1997
rood
km stand 170000