door Mykel » zo jan 14, 2018 1:02 pm
Hm, Erik, dit is ja nu slechts een design concept, maar ik vind het heel belangrijk, dat voor de eerste keer sinds 2007 een roadster concept officieel voorgesteld wordt. Daar mag men ja toch nog hoop hebben, dat de MG spirit niet heel verdwaald is.
Ik denk, dat SAIC mag wachten of de E-Motion een succes wordt, en dan op dezelfde (elektrische) platform een roadster gaan ontwikkelen. Voor mij is het een goede teken, dat dit concept de eerste prijs kreeg.
MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack