Een leuke MG MGF 1.8 I VVC Trophy 160 2002 Blauw limited edition nummer 31 van de 55. Deze MG is al meer dan 7 jaar in ons bezit en wij zijn de 2de eigenaar.
In de afgelopen 7 jaar is er veel vervangenen verbeterd. Rekeningen allemaal ter inzagen.
Hardtop in de zelfde kleur aanwezig, en ook de originele velgen die opnieuw zijn gepoeder coat ( zijn als nieuw ) zijn aanwezig
Op dit moment zitten er winterbanden onder op schitterende sportvelgen.
Er zit alleen een lichte schade aan de rechter onderkant van de auto, hier is een schade raport aanwezig van een schade bedrijf. de kosten van deze schade bij een officiele schadebedrijf bedraagt € 700,-
De rede dat wij afscheid willen nemen van deze geweldige MG is omdat wij graag naar een 4 persoon cabrio willen omdat graag onze honden mee willen nemen.
Foto's zijn te zien op :
https://www.marktplaats.nl/wijzigAdvert ... mympSeller