door Kasper » di maart 28, 2017 1:03 pm
in het pook mechanisme zit een veertje wat de pook in zijn vaste stand als de auto in z'n vrij staat naar de richting van de 3e en 4e versnelling trekt. Bij het demonteren kan dit veertje wegschieten.
Lengte van de slag, kan ik zo niet verklaren maar wel het terugkomen in de vaste positie.
Bij mijn F heb ik dat veertje ook niet, maar na 20 jaar merk ik daar niet zo veel meer van en ben ik er aan gewend.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel