door gino66 » za maart 04, 2017 7:53 pm
het is nu wat rustig op het tijd van jaar , en zie nu dat me hoogte zo ongeveer 32cm is overal op de 4 wielen dus een gasbol stuk , zal er wel niet van toepassing zijn ,
alleen is me vraag wie of waar kan ik me gasbollen laten omhoog doen tot 368 vooraan en 363 achteraan , ben van regio gent , ik wil gerust enkele km rijden hoor ,om me mg f bij mooi weer terug zoals het moet op hoogte zetten