


Missedisland schreefColonIk heb ook een tijd lang koelvloeistof problemen gehad, bij mij bleek het na een zoektocht uiteindelijk een lekkage in de radiateur en slangen daarvan. Als het niveau niet verder zakt vanaf wat je noemt 'het lage niveau' dan klinkt het in ieder geval niet als een lekkage. Dat lijkt dan meer op lucht ergens in het systeem. Je zou het koelsysteem eens goed kunnen (laten)ontluchten. Doe je het bijvullen van de vloeistof wanneer de motor draait of wanneer deze uit staat?


Thomas schreefColonSpruitstukpakking is vaak een lekkage punt.



schrokke schreefColonThermostaat misschien, als die de koelwater temperatuur een paar graden te hoog afregelt wordt er net iets meer koelwater buiten geperst.

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.