Ga waarschijnlijk in de toekomst zo'n vet luchtfilter halen
Tijdens het herplaatsen van de luchtslang bleek dat er "iets" los zit in de linker achterste wielkast (klinkt hol als je er op klopt) het ziet uit als een plaat tussen de wielkast en het motorcompartiment, aangezien ik geen put in de garage heb kon ik niet onder de auto kijken.......
Wie geeft een hint



