Hoi Demor,
De sensor die in de doos stak was niet de originele sensor van de gasklep, maar een exemplaar dat kuren verkocht. Het zat in de doos als voorbeeld voor de nieuwe sensor die op de gasklep moet gevezen worden. Immers, de originele sensor was eraf gehaald om iemand te depaneren met een kapotte sensor (ik dus). Vandaar dat de ttb ook aan u verkocht werd als gasklep ZONDER sensor en met een serieuze korting
Ps: de TTB op zich was natuurlijk wel gloedje nieuw, maar dat had je waarschijnlijk dus wel gezien.
Je kan je gewone sensor gewoon overschroeven op je nieuwe TB.
En ja het zou optimaal zijn als je de stepperpositie binnen de juiste normen zet. (vijsje onder zwart topje op de gasklep). Je heb hier een T4 voor nodig. Als je dit niet doet, krijg je echter niet direkt zware problemen. Sander reed immers al heel lang rond zonder dit ooit te hebben afgesteld. Tot vorige week dus
Aan de andere kant, zou het best kunnen dat na de stepperpositie te hebben juist gezet, het euvel verholpen is, want dat had ik zelf niet geprobeerd. Dat moeten we dan maar eens proberen. Indien het daarmee verholpen is, heb je de goedkoopste 52mm uit de geschiedenis, want die sensor krijg je gratis van me
