


vandeven schreefColonDeze hoeft niet noodzakelijk stuk te zijn ... kan zijn dat hij niet correct gemonteerd zit ( lees ; de pomp in zijn geheel een aantal graden in het rond verdraait )
Best dit eerst even checken . T-bar en warmte-isolatie van de hoedenplank verwijderen en dan zie je onder de ronde metalen plaat met 4 bouten de pomp zitten .
Makkelijkste is de gehele brandstofpomp te wisselen .... meestal gaat de pomp zelf stuk en dit vooral bij de MK2 versies ( met de platte in plaats van vierkante stekker )
Mvg.
Fonny / Fontech

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.