schijnt dat als je bv Bilstein eronder zet er wat speling overblijf.
daar zijn speciale dikkere bouten voor gemaakt die het probleem oplossen kosten wel een kapitaal volgens die verkoper die vroeg er rond de 75 euro voor. https://www.youtube.com/watch?v=q9Snx8blCn4
Bij de standaard dempers aan de voorkant waren de oem bouten iets verbogen merkte ik bij de mijne.
Dus deze zouden dan sterker moeten zijn
maar naast de bouten zou je volgens de verkoper ook deze extra set moeten hebben als we het moeten geloven ....