Voor het zover is, willen we alvast de zomer niet laten voorbij gaan, zonder wat roadster kilometer gereden te hebben: Binnenkort is er alvast de rit van Camiel in Noord Frankrijk en langs de Belgische kust, en de week er op (28/8) is er een rit georganiseerd door de Antwerpse MG Car club.
Aan deze rit nemen enkelen van ons, die ook aangesloten zijn bij de MG Car Club Antwerpen, deel.
Ook niet leden kunnen uiteraard deelnemen, dus een warme oproep aan mgf.be om je stalen ros nog eens van stal te halen.
Indien je overweegt deel te nemen, kan je je naam bijvoegen.
- Bruno
-







