Kasper,
Ik heb het over een paar druppeltjes die, bijvoorbeeld bij het open doen van een nat raam langs het raamrubber in de deur komen, maar als die gegalvaniseerd zijn is dat dus geen enkel probleem. Ik zal wel ff de gaatjes aan de onderkant checken, kijken of die open zijn.
Heeft iemand een beschrijving voor het strakker zetten van de softtop? Doe je dat aan de voorkant (de klemmen om hem vast te maken) of aan de achterkant?
Hij heeft net een (80.000) beurt gehad, neem aan dat koelvloeistof winterklaar is, maar ik zal de garage bellen voor de zekerheid. Tot welke temperatuur blijft (gewone) koelvloeistof goed?
Wielkassen, Mijn F is zilver, dus ik ging er vanuit dat mijn wielkassen (zilver) waren meegespoten, en steenslag zou dan aardige schade kunnen aanrichten. Maar als ze gegalvaniseerd zijn (ook zilverkleurig toch?) is dat een minder groot probleem.
Ik wil wel ff naar het sub frame kijken…

Maar ik weet niet wat het is, of waar het zit.
Waar kan je de rubbers het best mee invetten?
Demor,
Ik ken de raam-afstel-methode nog niet, zou je mij die ook kunnen sturen?