door Bruno » za apr 03, 2004 6:41 pm
Moeilijk te zeggen. Het schokken KAN veroorzaakt worden door slechte bougiekabels (of natte). Ook de lambda sensor kan de oorzaak zijn van een slechte of schokkerige acceleratie, maar na een paar seconden is het probleem weg zeg je. Moeilijk te zeggen, misschien luchtmassameter ? Slecht werkende brandstofpomp, vuile benzinefilter, en ik kan zo nog even doorgaan. Nu dat ik er aan denk, Erik B , had jij dat probleem ook niet ?
Sander, wat heb je de laatste tijd veranderd aan je F, misschien is daar de oorzaak van uw probleem te zoeken.
Vijs de flexipipe even los dan weet je meer ontrent het sissen, of misschien fit hij aan de katalysator (bouten goed aangedraaid en kopervet tussen gesmeerd ?)
Tja, t'is een beetje vogelpik, allemaal, maar de input is dan ook gering !
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer