door paul van R » zo jul 10, 2016 7:26 pm
Hallo,
Ik had eerst weinig maar nu vaker problemen met schakelen. In de neutrale stand kan ik hem in geen enkele versnelling krijgen het lijkt of ik de koppeling niet ver genoeg heb ingetrapt, hoewel dit wel het geval is. De koppeling werkt goed en slipt niet dus lijkt me in orde. Na wat geprutst met de versnellingspook schakelde hij weer voor een tijdje weer goed. Zo ver ik weet kan het koppelingspedaal niet afgesteld worden? Het is erg vervelend als het gebeurd bij berg op bij haarspeldbochten zoals op mijn vakantie in zuid Frankrijk. Heeft iemand ook deze problemen gehad en wat was de oplossing? Zelf zoek ik de problemen in de koppeling of versnellingsbak, maar misschien is het iets heel simpels. Wie weet raad?